sunnuntai 17. elokuuta 2014

告白?!キュン


Tänään oli aikanen herätys! Heräsin siinä 9 jälkeen (kyllä se on aikasin) ja yritin kaivaa matkalaukkua mahdollisimman hiljaa että H ei heräis. Käväsin suihkussa ja sit pakkailin laukkua vähän. Lähin sit Nakanosta siinä joskus 10:45! Tarkotus oli mennä Shibuya koukaidoulle, missä se keikka pidetään, koska siä alko oheistuotteiden myynti 12! Halusin mennä jonoon ajoissa. Tässä pari kuvaa Nakanosta.


Tässä on nyt kuulu Takomaru takoyakipaikka! Oh myy~~



Saavuin sit Shibuyaan ja kävelin koukaidolle, olin siä joskus 11:30, koska poikkesin Tower Recordsissa nopeesti. Siellä oli joku instrone menossa, koska hirvee jono ympäri kauppaa. Oheistuotteiden myynti oli tarkotus alkaa 12:00, mutta joo nehän alotti 45min myöhässä, kivaa. Ihmisiä oli ihan mukavasti jo jonossa siinä. Aurinko alko paistaa aina välillä pilvien lomasta ja oli himo kuuma, tuntu et kuolen sinne. Nyt kun katton naamaani nii ehkä vähän punottaa nenänpäältä ja otsa yhestä kohtaa, päänahka kanssa siittä missä oli jakaus, yhh. Mut joo, onneks ostin konbinistä just ennen tonne jonoon menemistä vesipullon. Siinä sit jonottelin ja kattelin ihmisiä ja kuuntelin musiikkia. Siä näky jonossa miehiäkin jonkin verran, enemmän mitä olin aatellu! Yks sellanen pitkä mies oli siinä vieresessä jonossa ja tuntuu että näin sen kaikkialla siä.






Tapasin siinä jonottaessa sit J:n. Meillä oli ollu vähän huono kommunikointi, nii en tiiä nähtäiskö ollenkaan. J oli jonottaessa törmänny kiinalaiseen tyttöön, jonka nimen nyt unohdin, mutta juteltiin ja oleskeltiin siinä yhessä hetken aikaa. Päätettiin sit J:n kanssa lähtee käymää Harajukussa. J oli saapunu just eilen yöllä Tokioon, ehkä pieni jetlagi päällä. 



Harajukussa oli aivan älytön tungos! En oo ikinä nähny sitä niin täynnä, hyvä kun kulkeen pääsi x_x Viikonloppuna ei kannata mennä sinne siis...


Hölmö kahvilan nimi.



Mentiin syömään tempuraa tai jotain vastavaa + soba. Oli hyvää! (ja rasvasta)


Lähettiin sit siinä 4 aikoihin takas Shibuyaan päin. Keikkapaikan ovet aukeis 16:30 ja keikka alkais 17:30. Oltiin Shibuyassa sit joskus 16:15 ja poikettiin J:n hotellille. Syy oli se että Harajukussa alko vähän tihuttaan, mutta sit Shibuyassa alko sataan kun saavista!!! Voi perhana oikeesti. Oli pakko ostaa sateenvarjo, minkä ostamista oon vältelly koko ajan. J:n hotelli oli onneks matkalla koukaidolle ja poikettiin siinä sit nopeesti. Sain kans ite vaihettua mun sukkikset, koska onnistuin rikkoon ne johkin? En tiiä mihin. Ostin Harajukusta matkalla uudet, kätevää.

Lähettiin sit siitä hotellilta siihen koukaidolle ja siellähän oli taas mukavasti jono. No siihen jonoon vaan sit ja päästiin kätevästi sisälle onneks. Tuntu, että se staffi siellä koukaidoulle tuijotteli mua ihan kauheesti, varsinkin ne ulkona työskentelevät miehet, ketkä ohjas sitä jonoo. Olin et mitä nyt siinä taas kattot, hmm?

Kun päästiin sit sisälle viimein ihmeteltiin siinä hetki kunnes kiivettiin kakkoskerrokseen. Meijän molempien paikat oli ylhäällä, mutta eri puolilla. No menin sit istuun sinne ja siinä oli viä about 20min ennen kun keikka alkais. Istuskelin siin rauhassa ja mitä vitsiä! Siinä tyyliin 5 penkkirivin päässä oli sellanen pieni käytävä missä mahtu kävelee ja sihen tais tulla jostain kerroksesta ovi. No kattoin hetken aikaa et hei, toi näyttää ihan Yukimilta... onko se Yukimi? SE ON YUKIMI!!!! Ei vitsi, ette tiiä kui happyhappy olin kun näin senkin siellä! Miten se sattukin pyörii just siinä ihan vieressä, oli nimittäi aika iso konserttisali. Se istu siihen jonkun about 8-10 rivin päähän mun eteen. Se oli ihan ilman meikkejä ja mitää, casualina, niin söpöööö. Mun vieressä istu 2 sellasta japanilaista varmaa yläaste/lukiolaistyttöö ja nekin oli siinä keskenään että "toi on Yukimi, eiks ookki?" ja munkin piti totee niille että "se on Yukimi, eiks ookki?" ja se oli et "niimpä, eikö!"


Bändille tuodaan usein tällasia kukkalähetyksiä onnitteluina. Lehdet, toisen bändit, fanit yms lähettää niitä.




Kello tuli sit viimein sen verran et keikka pääs alkaan! Vähän ehkä nolostutti aluks se kun tietty mun taakse istu jotain 2 bändityyppiä! Ja sit niitten vieressä oli pari tyhjää penkkiä ja siinä oli toiset 2 bändityyppiä lisää, kuinka mukavaa. Ja ehkä oli vähän vaikee alussa muutenkin päästä tunnelmaan, koska se oli hall keikka, eikä livehouse. Paikkaa vois verrata ehkä tyylii johki Tamperetaloon siis. Ei ollu kuitenkaa nii tiivis tunnelma kun esim siä codomo dragonin keikalla! Mutta oli silti kyllä tosi hyvä keikka. Ensin ne soitti niiden uusimman biisin, jonka sinkku julkastaan huomenna. Tämä siis.


En oikeesti muista settilistaa, mutta ne soitti kyllä just tosi monia biisejä mistä tykkää paljon! Kattelin aika paljon niitten uutta rumpalia Sanaa ja tietty katse kiinnittyy helposti laulajaan, eli Yuihin. Lin, vasen kitaristi, se pisti kanssa silmää aina välillä, koska sen tukka oli nii sellanen kirkaspinkki ja se loisti sieltä lavalta. Ja vitsi se oli kyllä nii söpö siellä, ihan kun kaikissa videoissa mitä aiemmin nähny :D Hakun, basistin, bongasin jossain vaiheessa heiluttelemasta oikein kunnolla lanteitaan siellä, vaikka se muuten oli aika paljon siinä perusposessaan. Mio, vasen kitaristi, oli kanssa kyllä tosi sen tyylinen mitä videoilla tottunu näkee. Näin muuten aika monta Mio cossaajaa siellä jonossa sillon.

Sit tuli välispiikit ja Yui puhu lähinnä. Jotenkin en enää muista yhtää mitä se puhu. Encoressa puolestaan se alko kiusaa Liniä siellä, että "mitä jos nostetaan vähän tunnelmaa? Jos sanotte meille jäsenille jotain mitä me ollaan aina haluttu kuulla? Tiiän mitä Lin haluaa muuten kuulla." Siinä vaiheessa Lin oli vähä et vainii Yui ja käänsi selkänsä yleisölle :DD varmaa naureskeli siä iteksee tai jotain. No mitä Lin halus kuulla oli et "LiN君ならいいよ~" eli  käännetty karkeesti "jos kyseessä on Lin nii kyllä mulle käy" ja sit me sanottii se siellä vähän eri tyylii sille, sillain pirteesti ja vähän kuiskaten ja mitä kaikkee :DDD Se oli hauskaa. Sit se laitto puolestaan Sanan puhuu siellä, että kerroppas nyt meille itestäs. Ja se puhu siinä jotain et hän on Osakasta ja ekaa kertaa tän bändin kanssa keikalla ja mitähän muuta se sano. En muista enää. Se oli kauheen söpö. Mio puhu puolestaan... mistäs se puhukaan... Muistan et se esitteli ittensä, mut mitähän sit. Ei pysty muistaan, oon ollu jossai 7:ssä pilvessä siä. En muista että Haku ois puhunu ollenkaan.

Encoressa ne sit kutsu yhtäkkiä lavalle pianisti Naokin ja jonkun saksofonisti, en saanu selvää sen nimestä. Ne soitti vähän erilaisia versioita niitten osasta biiseistä ja sit kanssa jonkun uuden biisin, ainakaa en ollu sitä koskaa kuullu. Tai sit se oli jonkun toisen bändin biisi ja ne oli soveltanu siit itelleen erilaisen version. Kun ne esiinty tällä isommalla kokoonpanolla Yui pyysi meitä istuun ja sano, että tätä ei voi tehdä normi keikkapaikalla. Tää on konserttihallin hyvä puoli. Se vertas sitä siihen kun konserttihallissa puolestaan ei voi tehdä kaikki fureja kunnolla, mutta että molemmilla paikoilla on hyvät puolensa.

Yui alko siinä sit puhuun Yukimista, että hän tulee aina oleen UNiTEn jäsen, 6 jäsen. Ja että ilman Yukimia he ei ois päässy tähän missä he on nyt ja halus kiittää sitä kauheesti ja se puhu tosi hienosti siittä. Sen jälkeen se kiitti vielä Sanaa ja sano että tästä lähtien mennää eteenpäin vähän kun 6:llä jäsenellä, koska Yukimi tulee tosiaan aina oleen myös UNiTE,n jäsen. Se on kyllä nii mitä mää itekkin aattelen. Ehkä niin kauan kunnes se liittyy uuteen bändiin, jos liittyy. Jotenkin aina ajattelin että se palaa takas UNiTEen. Mut nyt kun on Sana, nii ehkä se ei onnistu enää. Ne jatko sit soittamalla tähän liittyen Yakusoku biisin.

Soitettuaan 3 biisiä ne lähti taas lavalta ja sit se paikka pysy kuitenkin pimeetä. No siä alko pyörii heijastuttenu sinne kankaalle niitten uusin musavideo. MUTTA! Sen jälkeen tuli tää video!! Ekan kerran näyttivät sen siä!



Ei herranjumala, siinä vaiheessa koko paikka repes. Määkin olin ihan et MITÄ!! Ei vitsi mikä uus lookki. Sit kun toi video oli pyöriny, kaikki jäsenet oli tullu takas lavalle ja ne soitti ton koko laulun!! Musta tuntuu, että tässä kohtaa oli kanssa MC ja lopuks ne päätti keikan sit Eniveriin. Kun se biisi päätty Sana oli siä rumpujensa takana ja pyyhki kauheesti naamaansa siihen pyyhkeeseen, siinä vaiheessa mietin jo että itkeeköhän se tua?! Ja joo, jossai vaiheessa Yui nimittäin sano mikkiin että "älä ny itke!" ja tuntu et se alko itkee vaa enemmän siä. Lin näyti kanssa siltä että se yritti kauheesti keräillä itteensä siä. Haku puolestaan halaili Sanaa siellä siihen tyyliin et hei kaikki meni hienosti! Ne otti siinä viä memorial kuvan keikasta. Tästä tulee muuten aivan varmasti dvd, koska siellä kamerat kuvas koko ajan. Kuva saatiin otettua, kaikki kiitteli viä kauheesti. Mio jäi viimenesenä lavalle ja puhu mikkiin niin rikkonaisella äänellä että "me tehdään edelleen parhaamme, joten tukekaa meitä tästä lähtienkin!" ja kumarsi oikein syvään. Siinä vaiheessa meinas kyllä itku tulla itelläki ja olin ihan et nope, don't cry.

Keikka ei kyl suinkaan päättynykkään siihen vaan vielä tuli ruudulle heijastettuna iso kasa uusia uutisia! Oli ilmotus oneman-tourista! Ja ne tulee Fukuokaan!!!! Mun on pakko saada sinne lippu! Niillä on jokaisessa paikassa 2 keikkaa, tahon molemmille... Oon niin kyttäämässä niitä lippuja kyl heti kun normi liput tulee myyntii. Tänään tuli heti illalla jo faniklubilaisille. Epäreilua. Sit tuli myös uutinen et 25.12. on jotain tulossa. Veikkaan et se on taas 12h livelähetys niconicossa. Sit myös puhuttiin että "askeleen eteenpäin ottanut UNiTE" ja siinä oli tää kuva! :D Se oli hauska. Sit vielä mainostettiin, että muistakaa myös huominen sinkku-julkaisu.


Keikka oli sit viimein ohi ja lähdin siittä sit Shibuyan Starbucksille päin. Siinä matkalla oli ihan hirveesti eri bändien jäseniä jakamassa flaikkuja! Mullekkin jaettiin vaikka kuinka monta. Joku oli jopa mulle et oon tän bändin laulaja xxx (en muista nimee). Sit joku oli et "kunhan muistatte meijän bändin nimen, se on ok!" haha. Pääsin sit Starbucksiin ja ostin sellanen limejuoman sieltä. Pääsin tosi hyvälle paikkaa istuun! J:n oli tarkotus tulla mun kanssa käymää siä, mutta en nähny sitä siinä keikan jälkeen. Pääsin Starbucksissa nettii nii se sano et se tulee sinne Starbucksiin. Kun se sit saapu sinne, juteltiin siinä hetki keikasta ja olin et hei, nyt mun täytyy lähtee, haluun ostaa takoyakia viä Nakanosta, siellä on yks aika söpö mies ;))))



Otin sit siinä 22:00 aikoihin junan Nakanoon ja olin ihan jännittyny, help. Musta tuntu et nyt jos oikeesti kerron sille et se on hyvännäkönen mun mielestä, teen jonkun maailman suurimman rakkaudentunnustuksen LOL Kävin mielessäni varmaa jotain 100 erilaista mahdollista keskustelua junassa. Pääsin sit junasta poies, ja kattelin onko se edelleen auki ja olihan se, joku mummeli siinä osteli takoyakia! No se toinen myyjä oli et "あ、おかえり" et oho, terve taas kun näki mut siinä. Vastasin sit et こんばんはー eli hyvää iltaa ja siinä vaiheessa takoyaki otoko käänty kanssa kattoo siihen tiskille, se oli siihen mennessä ollu selkä sinne päin. Olin sillekki sit ilosesti et hyvää iltaa ja sit se tulikin siihen tiskille?! Hehehe, käy mulle. No olin et ottaisin 4 tällä kertaa ja se kysy et otanko mukaan ja olin et joo. Sit hetken olin päässäni et prkl, ois pitäny syödä tässä, mut en ehtiny enää sanoo mitää, koska se alko jo laittaa niitä siihen pakettii!! Damn XD No se kysy "et nii tänää on sun viiminen ilta Tokiossa, eikös? Millanen Tokio on ollu? Onko ollu hauskaa?" Olin et "Joo, on ollu! Ja tänää kuulu kauheesti ilotulitteiden ääniä kun kävin tuolla muualla. Ja kauheesti oli ihmisiä yukatat päällä myös..." Ja se oli sit että "sopis kyllä varmasti" ja olin vähän et "?" ja se toisti sen ja olin et "eh? Mulle?!" ja se vaa nyökkäili ja oli et "un". Siinä vaiheessa olin et voi jumalauta sua ja sanoin et "varmasti sääkin oisit hyvän näkönen yukata päällä" ja nyt se oli puolestaan vähän et "eh?" ja toistin sit et "yukata, varmasti ois hyvännäkönen" ja se ei tyylii edelleenkään muka kuullu ja olin varmaa siin vähän jo epätoivosen näkönen, koska se sen työkaveri sano että "hyvännäkönen" ja sit se oli vähän et "..aaaa..!!" ja nyökkäili siin pienesti. Lisäsin siihen sit viä et "haluisin kyl nähä sut yukata päällä~". Sit siin oli sellanen tyylii 5sekunnin hiljasuus (se oli ehkä hämmentyny et mitä mun pitäis sanoo?! lol) ja lisäsin sit et "mut oot sää kyl hyvännäkönen ihan nytkin" ja yritin kauheesti kattoo sen reaktioon, punastuuko se tai jotain ja tais se ehkä vähän XD se laitteli niitä mun takoyakeja siihen pakkaukseen ja hymyili pienesti edelleen kattoen vaan siihen pakettii ja oli et "ありがとう、がんばります" et kiitos, yritän parhaani. Ahahahah, voi että!! Sit se käänty viimein muhun päin ja ojensi mulle se pakkauksen ja sano et kiitos paljon. Olin sit jo siit lähössä, siinä oli 2 asiakasta oottamassa, ollu jo jonkun aikaa. Ne varmaa kuuli kaiken muuten XD Nii tein lähtöö ja käännyin sit viä takasin ja olin et "kun palaan Tokioon niin tuun taas käymään! Moimoi~" ja heiluttelin sinne ja se katteli kun lähin siit sit, en kykene muistaa mitä siinä tapahtu ahhahah Ja ne tais vähän kattoo et mitä hittoo ne 2 muuta asiakasta siinä 

Käännyin siittä sit käveleen ja ei vitsi, jos en siihen mennessä ollu viä punastunu nii siinä vaiheessa kyl tuntu et oh goood mää oikeesti sanoin sen ja kävelin hostellille naaman haudattuna puoliks siihen keikkapyyhkeseen, joka oli mun kaulanympärillä. Tulin hostellille ja H katto mua tyylii että mitä vittua on tapahtunu???? XD

Ai että, kui saan nukuttua tänään?

Tässä kuvaa flaikuista, mitä bändityypit jako siä. En ees saanu kaikki flaikkuja, mutta tässä on ihan sikana!


Tässä puolestaan sit oheistuotteet mitä ostin :3 Sain 2 ihan samalaista Yui chekiä ja onnistuin vaihtaan yhen japanilaisen tytön kanssa toisen niistä Mioon ! Sain kaikista muista chekin paitsi siittä kun ostin, mut nyt mulla on sit kaikista :3 happyhappy


Vaikka kello on mitä on, mun pitäis pakata tota laukkua vähän. Jotain kamoja ei pysty kyllä ennen aamua pakkaa, mut mahollisimman paljon jos sais nyt laitettuu. Mut joo, viiminen päivitys Tokiosta päin, seuraavaks vuorossa Fukuoka! またね東京!


Milla ☆


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti