sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Vai että sellasta


Keskiviikkona menin käymään maahanmuuttovirastossa. Mun täytyy tosiaan uusia mun visa, koska se on vaan puolelle vuodelle. Sain ennen joulua sit koululta jotain paperita ja luulin, että ne olis tarpeeks. Menin sit keskiviikkona heti aamusta sinne ja ne oli että missäs sun loput paperit on ja olin että mitä?! Siis kuinka koulu ei voi tietää, mitä kaikkia papereita tarttee.. Piti palata sit takasin koululle ja onneks sain kaikki paperit siinä hommattua saman päivän aikana ja pääsin uudestaan käymään siä virastolla. Oli kyllä itkupotkuraivarit lähellä, kun sinne tartti kaikkee valokuvaa ja pankkitodistusta taas. Mua edelleen ketuttaa kun jamkki meni hukkaan 4 mun passikuvaa sillon, mitä ostin erikseen vaihtoo varten. Kysyin että oisko täällä kansainvälisellä toimistolla viä ylimääräsiä kuvia musta ja onneks oli yks! Tosin sit kun menin sinne virastolle, niin ne sano että me tarvitaan hei uus kuva, tuo se ens kerralla mukanas. Haistakaa ny.. täytyy sit käyttää sellasiinkin 7e taas, prkl... Onneks se hakemuks pitäis nyt muuten olla kunnossa ja ne sitä nyt tarkastelee siä ja pitäis tulla postia joskus 2-4vko päästä. En tajunnu et siinä menee niinkin kauan, kun mun visa menee umpeenkin jo ens kuussa. Onneks sen pitäis kuulemma olla nyt ok vaikka meniskin yli, koska se on tarkastelun alla.


Perjantaina mulla oli yks tunti ja iltapäivästä käytiin perjantaina muutaman vaihtarin kanssa tällasella uuden vuoden festivaalilla. Ei siä mitään erikoisempaa kyllä ollu. Ruokakojuja kauheesti.





















Loppupäivän shoppailin Tenjinissä ja ostin itelleni pari paitaa. Muuten aika tylsä viikonloppu ollu, muutaman leffan oon lisää tässä kattonu haha. Huomennakaan ei oo koulua, kun on joku pyhäpäivä. Kauheesti en oo uusien opiskelijoitten kanssa ollu tekemisissä, ehkä niitä näkee sit enemmän kun tunnit alkaa ja kun ens viikolla on tervetulaisjuhla. Jos sieltä paljaistuis jotain kivoja tyyppejä. Saas nähä.

Milla ☆


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti